چه عواملی بر هزینه عمل بینی موثر است؟
نوشته شده توسط : shaapaarak

برای دریافت هر کالا و خدماتی باید هزینه ای پرداخت و هیچ چیزی بدون هزینه به دست نمی آید. بنابراین خیلی اوقات اولین چیزی که هنگام خرید یک کالا به آن دقت می کنیم قیمت آن است. در مورد جراحی بینی نیز به همین صورت است. هزینه عمل بینی اولین معیاری است که موقع تصمیم گیری و انتخاب کلینیک یا جراح به آن توجه می شود. ولی آیا معیار قرار دادن هزینه برای موضوعی مانند عمل بینی تصمیم درستی است؟ عمل بینی عملی کم خطر است ولی به شرطی که توسط فرد متخصص انجام شود. امروزه برخی افراد نامتخصص با دریافت هزینه اندک اقدام به انجام عمل بینی می کنند و جان مراجعین خود را به خطر می اندازند.

هزینه عمل بینی گر چه یک نرخ متداول و مرسوم دارد اما تابع متغیرهای مختلفی است و در عمل نرخ ثابتی برای آن وجود ندارد. هزینه ای که برای عمل بینی می پردازید شامل دستمزد جراح، هزینه مواد و ابزار مصرفی، هزینه بیمارستان یا کلینیک و دستمزد متخصص بیهوشی و پرستاران است.

هزینه عمل بینی متاثر از چه عواملی است؟

تجربه و تخصص پزشک

در حال حاضر تعداد جراحان زیبایی که کار عمل بینی انجام می دهند بسیار فراوان است. میزان تخصص و کیفیت کار آن ها نیز متفاوت است. بدیهی است که پزشکی که تجربه ی بیشتری کسب کرده و تسلط بیشتری بر این جراحی دارد، هزینه ی بیشتری برای جراحی بینی دریافت کند. از این رو جراحان معروفی که تجربه ی بیشتری دارند معمولا مبلغ بیشتری برای هزینه عمل بینی دریافت می کنند.

هزینه عمل بینی

فرم بینی

عامل مهم دیگر که در مقدار هزینه عمل بینی بسیار تاثیرگذار است، شکل و فرم کنونی بینی و فرم مطلوب شما است. در حقیقت حجم کاری که قرار است روی بینی انجام شود تعیین می کند که چه مقدار هزینه برای جراحی لحاظ شود. گر چه عمل بینی یک هزینه ی ثابت دارد اما بخشی از این هزینه متغیر است.

اگر تغییری که لازم است روی بینی ایجاد شود صرفا برطرف کردن یک قوز کوچک یا اصلاح زاویه نوک بینی باشد، حجم کار آن کم است و معمولا هزینه کمتری گرفته می شود. اما بینی های گوشتی که بافت حجیم و متراکمی دارند و حجم پوست و تراکم بافت چربی در آن بیش تر است کار سنگین تری برای جراحی دارند و در نتیجه هزینه عمل بینی برای بینی های گوشتی بیشتر است.

هزینه عمل بینی چقدر است؟

موقعیت جغرافیایی کلینیک جراحی بینی

متغیر مهم دیگر در هزینه عمل بینی، مکان مطب یا کلینیک عمل بینی است. طبیعتا مطب هایی که در مراکز استان ها به خصوص تهران و شمال شهر تهران قرار دارند، هزینه بیشتری دریافت می کنند. همانطور که گفته شد جراحان با تخصص بیشتر مبلغ بیشتری برای عمل بینی می گیرند؛ و این جراحان نیز معمولا در شمال تهران ساکن هستند.

هزینه های مازاد بر عمل بینی اصلی

هزینه ای که برای عمل بینی می پردازید تنها برای یک مرتبه عمل جراحی است. گاهی اوقات پیش می آید که بعد از عمل جراحی فرد به عمل دیگری به عنوان جراحی ثانویه یا ترمیمی نیاز پیدا می کند. این اتفاق به دلایل مختلفی رخ می دهد. ممکن است خود فرد از نتیجه عمل رضایت نداشته باشد یا اینکه عمل موفقیت آمیز نباشد. در هر صورت اگر نیاز به عمل ثانویه پیدا کنید، لازم است هزینه ای معادل یا بیشتر از هزینه عمل بینی اصلی پرداخت کنید. اگر عمل توسط فرد باتجربه انجام شود و جراح اطلاع کامل از شرایط داوطلب عمل داشته باشد معمولا به جراحی ثانویه نیاز پیدا نمی شود و هزینه عمل بینی مضاعف نمی شود.





:: برچسب‌ها: هزینه عمل بینی , جراحی بینی ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: